مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 05:552020-05-09فرهنگي

ادامه «وارش» از سیستان آغاز می شود/هنوز متن هایمان آماده نیست


قصه ای که در زمان قبل از ورود به شمال و داستانی که در سیستان می گذشت، برای مخاطب جذابیت بیشتری داشت و اگر قرار باشد فصل بعدی را بسازیم قصه را از سیستان شروع می کنیم.

- احمد کاوری کارگردان سریال وارش در گفت وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، درباره تولید سریال وارش در فصل های بعدی گفت: در حال حاضر متنی برای ادامه این سریال نوشته نشده است.

  وی ادامه داد: سازمان صداوسیما برای ادامه این سریال تمایل داشت اما فعلا ایده و طرحی که بتوان آن را اجرایی کرد به دستمان نرسیده است.

این کارگردان در پاسخ به اینکه قصه فصل بعدی وارش در چه فضایی است؟، بیان داشت: فکر می کنم قصه ای که در زمان قبل از ورود به شمال و داستانی که در سیستان می گذشت، برای مخاطب جذابیت بیشتری داشت و اگر قرار باشد فصل بعدی را بسازیم قصه را از سیستان شروع می کنیم و با شخصیت هایی مثل یارمحمد که یکی از کاراکترهای دوست داشتنی مخاطبین بود پیش می رویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سریال وارش به کارگردانی احمد کاوری و تهیه کنندگی محمودرضا تخشید و بازی بهنام تشکر، علیرضا کمالی نژاد، ساناز سماواتی، نسرین بابایی، الهام طهموری، علیرضا جلالی تبار و .

سال گذشته از شبکه سه پخش شد.

انتهای پیام/  


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه «وارش» از سیستان آغاز می شود/هنوز متن هایمان آماده نیست

ادامه «وارش» از سیستان آغاز می شود/هنوز متن هایمان آماده نیست