مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 04:202020-05-09بين الملل

تمهیدات ویژه پزشکان پامپئو برای سفر به اسراییل


به گفته یک مقام آمریکایی، پزشکان وزارت خارجه ایالات متحده در جریان سفر مایک پامپئو به اراضی اشغالی چندین اقدام احتیاطی برای تضمین فضایی مقاوم در برابر ویروس کرونا (کووید-19) در نظر خواهند گرفت.

- به گفته یک مقام آمریکایی، پزشکان وزارت خارجه ایالات متحده در جریان سفر مایک پامپئو به اراضی اشغالی چندین اقدام احتیاطی برای تضمین فضایی مقاوم در برابر ویروس کرونا (کووید-19) در نظر خواهند گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا در بحبوحه شیوع کرونا قصد دارد 12-13 مه برای گفت وگو با رهبران دولت اسراییل شامل بنیامین نتانیاهو و بنی گانتس به سرزمین های اشغالی سفر کند و طیفی از مسائل دوجانبه و جهانی از جمله تلاش ها برای شکست کووید-19، طرح های اسراییل برای الحاق بخش هایی از کرانه باختری اشغالی و فعالیت های ایران مورد رایزنی قرار می گیرد.

ویلیام والترز، معاون افسر ارشد پزشکی وزارت خارجه آمریکا برای انجام عملیات در دفتر خدمات پزشکی جمعه به خبرنگاران گفت: توانسته ایم یک سری گام های کاهش خطر با هماهنگی نزدیک با سفارت و دیگر همتایان اسراییلی خودمان اتخاذ کنیم که از نظر ما یک فضای امن برای وزیر خارجه و هیات همراه او به وجود می آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات ویژه پزشکان پامپئو برای سفر به اسراییل

تمهیدات ویژه پزشکان پامپئو برای سفر به اسراییل