مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 02:252020-05-08بين الملل

قطر: منطقه در آستانه انفجار است؛ جنگ در یمن راهبرد مشخصی ندارد


وزیر امور خارجه یمن با انتقاد از تنش میان عربستان و ایران از یک سو و میان آمریکا و ایران از سویی دیگر، اعلام کرد که منطقه در آستانه انفجار است و راهکار اجتناب از آن «همکاری» است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد بن عبدالرحمن آل ثانی معاون نخست وزیر و وزیر خارجه قطر، در سخنانی اینترنتی با دانشگاه جانز هاپکینز آمریکا، بر ضرورت همکاری کشورهای منطقه تأکید کرد و هشدار داد که منطقه در آستانه انفجار است .

محمد آل ثانی گفت، در سایه محاصره قطر (توسط عربستان، امارات، بحرین و مصر) و در سایه تنش ایران و عربستان و ایران و آمریکا در کشورهای عراق، یمن و دیگر کشورها، و همچنین با نبود اصلاحات داخلی (در برخی کشورها)، منطقه در آستانه انفجار قرار گرفته است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه خبری الجزیره ، وزیر خارجه قطر با بیان اینکه اگر کشورها منطقه خواستار عبور از این اوضاع هستند، راه حل آن همکاری فی ما بین است، گفت، این تنش ها و منازعه ها نگران کننده است؛ علاوه بر آن، برخی کشورها قدرت مدیریت حکومت و اجرای اصلاحات داخلی را ندارند که از طریق آن بتوانند با بحران های آتی تعامل کنند.

  این مقام قطری، به همه گیری ویروس کرونا (کووید 19) نیز اشاره و آن را مصداق این مثل دانست که گل بود، به سبزه نیز آراسته شد و گفت: فکر می کنم لیست کاملی از انفجار در منطقه دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطر: منطقه در آستانه انفجار است؛ جنگ در یمن راهبرد مشخصی ندارد

قطر: منطقه در آستانه انفجار است؛ جنگ در یمن راهبرد مشخصی ندارد