مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 اردیبهشت 1399 ساعت 06:302020-05-08اقتصادي

رشد 31 درصدی درآمد اپ استور اپل در بحران کرونا


گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که فروشگاه آنلاین اپ استور اپل توانسته در ماه گذشته میلادی رشد سالانه 31 درصدی را در درآمدزایی خود به ثبت برساند.

  - گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که فروشگاه آنلاین اپ استور اپل توانسته در ماه گذشته میلادی رشد سالانه 31 درصدی را در درآمدزایی خود به ثبت برساند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تازه ترین آمارهای منتشر شده نشان می دهد که درآمد فروشگاه آنلاین و اینترنتی اپل استور اپل در آوریل 2020 نسبت به مدت مشابه سال گذشته 31 درصد رشد افزایش یافته و به 1.

7 میلیارد دلار رسیده است.

بر اساس این گزارش که در وبسایت gsmarena نیز آمده است، از سپتامبر 2017 تا کنون این نخستین باری است که درآمد ماهانه اپل تا این حد رشد پیدا کرده است.

این بدان معناست که درآمدزایی این فروشگاه محبوب آنلاین و اینترنتی ارتباط مستقیمی با شیوع گسترده و همگی ویروس کرونا و خانه نشینی شهروندان در کشور های مختلف جهان و افزایش بی سابقه دانلود و نصب اپلیکیشن های مختلف داشته است.

این آمارهایی که توسط کارشناسان و تحلیلگران فعال در موسسه تحقیقاتی سنسور تاور منتشر شده است، همچنین نشان می دهد که تعداد دانلود اپلیکیشن ها در اپ استور نسبت به مدت مشابه سال گذشته 40 درصد رشد یافته که از سال 2015 تاکنون رکورد جدیدی به شمار می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 31 درصدی درآمد اپ استور اپل در بحران کرونا

رشد 31 درصدی درآمد اپ استور اپل در بحران کرونا