مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 اردیبهشت 1399 ساعت 03:502020-05-08اقتصادي

125 میلیارد سرمایه گذاری لنگ 20 میلیارد تسهیلات است


از حدود سال 90 بود که صحبت هایی از ساخت یک هتل پنج ستاره بزرگ و مدرن و در کنار آن یکی از بزرگترین پارک های آبی کشور در کرمانشاه مطرح شد و سرمایه گذار بخش خصوصی به دنبال اجرای این دو پروژه بود، - ایسنا/کرمانشاه از حدود سال 90 بود که صحبت هایی از ساخت یک هتل پنج ستاره بزرگ و مدرن و در کنار آن یکی از بزرگترین پارک های آبی کشور در کرمانشاه مطرح شد و سرمایه گذار بخش خصوصی به دنبال اجرای این دو پروژه بود، اما اکنون با گذشت چند سال فقط ساختمان در حال ساختی در بلوار طاقبستان کرمانشاه به چشم می خورد که سرمایه گذار آن از عدم همکاری و همراهی بخش های مختلف گلایه دارد.

عملیات اجرایی این هتل به طور رسمی از حدود سال 1393 آغاز شد و قرار بود در نوروز سال های 1396 یا حداکثر 1397مسافرگیری کند و پس از آن مجموعه بزرگ پارک آبی هم در کنارش ساخته شود.

اما با وجود پای کار بودن سرمایه گذار پروژه، روند کار بسیار کند پیش می رود و اکنون که سال 1398 را هم پشت سر گذاشتیم هتل پنج ستاره کرمانشاه 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سرمایه گذار پروژه هتل پنج ستاره کرمانشاه مهمترین مانع بهره برداری از این پروژه بر اساس برنامه زمان بندی را عدم همراهی بخش های مختلف اعلام کرد و گفت: مشکل کنونی این پروژه عدم پرداخت تسهیلات 20 میلیارد تومانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

125 میلیارد سرمایه گذاری لنگ 20 میلیارد تسهیلات است

125 میلیارد سرمایه گذاری لنگ 20 میلیارد تسهیلات است