مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اردیبهشت 1399 ساعت 09:302020-05-07سياسي

40 هزار بسته معیشتی در بین آسیب دیدگان کرونا توزیع شد


فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: 40 هزار بسته معیشتی در بین آسیب دیدگان کرونا در این استان توزیع شد.

- شهرکرد- فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: 40 هزار بسته معیشتی در بین آسیب دیدگان کرونا در این استان توزیع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علی محمد اکبری ظهر پنج شنبه در مراسم آغاز مرحله دوم از رزمایش مواسات و کمک های مومنانه در استان، اظهار داشت: قرارگاه کمک های مومنانه در استان تشکیل شده و تاکنون خدمات ارزشمندی ارائه داده است.

وی افزود: از ابتدای تشکیل این قرارگاه تاکنون بالغ بر 40 هزار بسته معیشتی توسط مردم میان نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شده است.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: کاروان اعزام کمک های جمع آوری شده در استان به شهرستان های مختلف خواهد رفت و این بسته ها را نیازمند نیازمندان توزیع می کند.

وی گفت: مردم استان نشان دادند که همواره به کمک آسیب دیدگان و نیازمندان می شتابند.

وی اظهار کرد: مرحله دوم رزمایش کمک های رزمایش مواسات و کمک های مومنانه در استان روز شنبه از ساعت 15 تا 19 بعد از ظهر در تمام شهرستان های ده گانه استان در مناطق تعیین شده همزمان با سراسر کشور آغاز می شود و این برنامه از صدا و سیما به صورت مستقیم پخش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 هزار بسته معیشتی در بین آسیب دیدگان کرونا توزیع شد

40 هزار بسته معیشتی در بین آسیب دیدگان کرونا توزیع شد