مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اردیبهشت 1399 ساعت 08:302020-05-07سياسي

نوع نگاه به صاحبان کسب و کار باید تغییر کند


عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران می گوید نوع نگاه به صاحبان کسب و کار در ایران باید تغییر کند، زیرا شرایطی که برای سرمایه گذاران فراهم کرده ایم، - عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران می گوید نوع نگاه به صاحبان کسب و کار در ایران باید تغییر کند، زیرا شرایطی که برای سرمایه گذاران فراهم کرده ایم، مساعد نیست.

محمود نجفی عرب در گفت و گو با ایسنا، در خصوص موانع کسب و کار تصریح کرد: یکی از دلایلی که ما نمی توانیم در فضای کسب و کار موفق شویم، چارچوب نادرست فکری برخی از تصمیم گیران است.

اگر بررسی کنیم کارهای خوبی انجام شده، ولی اقدامات برای بهبود فضای کسب و کار در همه ی دستگاه های اجرایی به درستی انجام نمی گیرد.

وی افزود: در نگاه به متقاضیان کسب و کار اصل بر برائت نیست و باید مدرک سوء پیشینه بیاورد و فقط همین کسب مدرک سوء پیشینه 10 تا 15 روز زمان می برد.

همچنین کسب و کار آنلاین که ماهیت آن بر سرعت است در کشور ما ساز و کارهای زمان بر و سنتی دارد که خود دستگاه ها باید این سازو کارها را تسهیل کنند.

عضو اتاق بازرگانی تهران گفت: مادامی که درکی از شرایط سخت فضای کسب و کار نداشته باشیم، مشکلات را خواهیم داشت و اولین زیان را حاکمیت می بیند که درامدهایش کاهش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوع نگاه به صاحبان کسب و کار باید تغییر کند

نوع نگاه به صاحبان کسب و کار باید تغییر کند