مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اردیبهشت 1399 ساعت 05:362020-05-07اقتصادي

360 میلیارد ریال برای زیر ساخت های ورزشی گچساران هزینه شد


فریدون عبدالخانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان اعتبار برای ساخت 39 طرح ورزشی در مناطق مختلف گچساران هزینه شد.

وی ساخت 26 چمن مصنوعی را از مهمترین این طرح ها اعلام کرد و گفت: از این تعداد چمن مصنوعی 21 چمن از سوی وزارت نفت در مناطق کمتر توسعه یافته این شهرستان اجرا شد.

عبدالخانی اظهار داشت: 9 طرح ورزشی با اعتباری بیش از 125 میلیارد ریال در مناطق کمتر توسعه یافته این شهرستان هم اکنون در دست اجراست.

وی تصریح کرد: این میزان طرح ها شامل ساخت چهار باب سالن ورزشی و پنج زمین چمن مصنوعی که از محل بودجه مناطق نفتخیز در مناطق مختلف گچساران در دست اجراست.

عبدالخانی بیان کرد: سالن های ورزشی این شهرستان در مناطق آبشیرین، تلخاب شیرین، آرو و چهار بیشه علیا با اعتباری بیش از 100 میلیارد ریال در دست اجراست.

وی ابراز کرد: سه زمین چمن مصنوعی در روستاهای کلاغ نشین، گناوه، آب انجیرهم اکنون با اعتباری 15 میلیارد ریال در دست اجراست واجرایی 2 طرح دیگر درآبگرمو و دانشگاه پیام نور گچساران بزودی آغاز خواهد شد.

عبدالخانی افزود: سرانه فضای ورزشی هم اکنون 80 سانتی متر مربع است در حالی که قبل از دولت تدبیر و امید 53 سانتی متر مربع بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

360 میلیارد ریال برای زیر ساخت های ورزشی گچساران هزینه شد

360 میلیارد ریال برای زیر ساخت های ورزشی گچساران هزینه شد