مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 15:252020-05-06اقتصادي

خبر خوب برای متقاضیان بیمه بیکاری


طبق گفته رییس سازمان برنامه و بودجه، دولت 1500 میلیارد تومان به صندوق بیمه بیکاری اختصاص داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: 500 میلیارد تومان برای کمک به صندوق بیمه بیکاری اختصاص یافت و هفته آینده نیز یک هزار میلیارد تومان دیگر به این صندوق کمک می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز چهارشنبه سازمان برنامه و بودجه، محمد باقر نوبخت با بیان اینکه روز گذشته بخشی از معادل ریالی اعتبار یک میلیارد یورویی مقابله با کرونا تخصیصی از صندوق توسعه ملی به حساب خزانه واریز شد، گفت: در جلسه امروز 15 برنامه ای که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سازمان برنامه و بودجه کشور ارائه شد بررسی و در نهایت این برنامه ها مورد تایید کارشناسان سازمان برنامه و بودجه کشور قرار گرفت.

به گفته معاون رییس جمهوری برای اینکه بتوانیم اعتبارات لازم را اختصاص دهیم تا کارها زودتر شروع شود، 4200 میلیارد تومان برای این 15 برنامه از جمله تامین داروهای مورد نیاز، کیت های آزمایشگاهی و همچنین تجهیزات بخش درمان و بهداشت و همچنین حفاظت شخصی کادر درمان اختصاص پیدا کرده است.

نوبخت گفت: 1500 میلیارد تومان از این رقم مشخصا برای بیمارستان هایی است که به صورت مستقیم درگیر کرونا هستند و 300 میلیارد تومان نیز برای پاداش بخش کوچکی از خدمات بزرگ کادر درمانی اختصاص پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب برای متقاضیان بیمه بیکاری

خبر خوب برای متقاضیان بیمه بیکاری