مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 11:202020-05-06سياسي

توزیع 120 بسته حمایتی بین خانواده های نیازمند در مریانج


دبیر موسسه آبشار مهربانی مریانج از توزیع120 بسته غذایی در قالب رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه بین خانواده های نیازمندان این شهر خبر داد.

-  مجتبی دی آبادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی بر کمک مؤمنانه به نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا، اظهار کرد: امروز اقتصاد و معیشت خیلی از خانواده ها بر اثر تأثیرات ویروس کرونا دچار مشکل شده است و می طلبد که همه مردن در هر جایگاهی که هستند به یاری این خانواده ها بشتابند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمان برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه را صادر کردند و امروز خوشحالیم که در جای جای کشورمان به ندای رهبر لبیک گفته و همه خود را موظف کرده اند که بسته های معیشتی و حمایتی را به خانواده های نیازمندان برسانند.

دبیر مؤسسه آبشار مهربانی مریانج با بیان اینکه این مؤسسه خیریه همگام با قرارگاه مردمی کریم اهل بیت (ع) بسیج مریانج 120 بسته حمایتی را بین خانواده های زیر پوشش خود توزیع کرده است اضافه کرد: توزیع این بسته ها دومرحله ای خواهد بود که در مرحله نخست 60 بسته غذایی شامل، برنج، گوشت و مرغ گرم، ماکرونی، روغن، رب گوجه فرنگی، نان و.

اهدا شده است.

وی بیان کرد: در مرحله دوم این طرح نیز 60 خانوار دیگر نیز مشمول دریافت بسته حمایتی خواهند شد که به امید خداوند و همکاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 120 بسته حمایتی بین خانواده های نیازمند در مریانج

توزیع 120 بسته حمایتی بین خانواده های نیازمند در مریانج