مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 11:052020-05-06سياسي

فصلنامه قرآنی نامه جامعه در دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات ثبت شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز چهارشنبه روابط عمومی جامعه الزهرا(س)، فصلنامه علمی- تخصصی معارف اسلامی نامه جامعه به صاحب امتیازی جامعه الزهرا(س) پس از انتشار 130 شماره در حوزه های تفسیر و علوم قرآن و حدیث ، فقه و حقوق ، سیره و تاریخ ، اخلاق و تربیت ، فلسفه، کلام و عرفان ، در نظر دارد در شماره های بعدی با عنوان جدید فصلنامه مطالعات قرآنی نامه جامعه و با رویکرد تخصصی تفسیر و علوم قرآن به فعالیت خود ادامه دهد.

این نشریه در تلاش است تا با فراهم آوردن بستری مناسب برای چاپ مقالات علمی دانش آموختگان و پژوهشگران عرصه تفسیر و علوم قرآنی ، گام موثری در ارتقاء سطح کیفی پژوهش ها و انعکاس برترین های پژوهشی در این حوزه بردارد.

بر همین اساس، فصلنامه مطالعات قرآنی نامه جامعه پذیرای مقالات اساتید، پژوهشگران و محققان حوزه و دانشگاه در حوزه تفسیر و علوم قرآن است.

این نشریه به مدیر مسوولی حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی و سردبیری سرکار خانم فریده پیشوایی فعالیت می کند، همچنین اعضای هیات تحریریه این نشریه را خانم ها ریحانه حقانی، مریم اسماعیلی، طلعت حسنی بافرانی، بی بی سادات رضی بهابادی، حمیده عبدالهی علی بیک و آقایان علیرضا اسعدی، سید علی حسینی زاده و رمضان محمدی تشکیل می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصلنامه قرآنی نامه جامعه در دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات ثبت شد

فصلنامه قرآنی نامه جامعه در دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات ثبت شد