مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 09:302020-05-06سياسي

افرادی که وارد نظام تعلیم و تربیت می شوند باید از صلاحیت کافی برخوردار باشند


افرادی که وارد نظام تعلیم و تربیت کشور می شوند باید از صلاحیت کافی و شایستگی های لازم برخوردار باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حسین افشاری ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان با بیان اینکه افرادی که وارد نظام تعلیم و تربیت کشور می شوند باید از صلاحیت کافی و شایستگی های لازم برخوردار باشند اظهار کرد: شان معام و فرهنگیان باید در فرایند جذب نیروی انسانی همواره مد نظر قرار گیرد و گزینش معلمان نیز به همین منظور اعمال می شود.

فرماندار شهرستان همدان با بیان اینکه معلم باید از قشر فرهیخته و دارای صلاحیتهای کافی و شایستگی لازم باشد تاکید کرد :هیچگاه در نظام تعلیم و تربیت نباید زیر بار جذب افراد ضعیف و معمولی برویم چون تقویت آموزش و پرورش بهترین راهکار تربیت خوب فرزندان است.

وی با اشاره به ارایه خدمات غیر حضوری آموزشی به دانش آموزان از طریق شبکه مجازی شاد افزود : قبل از فرا رسیدن زمان آزمونهای اصلی دانش آموزان باید با آزمون مجازی میزان اثربخشی آموزشهای مجازی ارایه شده مورد ارزیابی و پایش قرار گیرد.

رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان خواستار رفع نقاط کور پوشش شبکه اینترنتی به منظور بهره مندی حداکثری دانش آموزان از آموزشهای مجازی شد و گفت : طبق اعلام آموزش و پرورش تا کنون وعده ارایه اینترنت رایگان به معل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افرادی که وارد نظام تعلیم و تربیت می شوند باید از صلاحیت کافی برخوردار باشند

افرادی که وارد نظام تعلیم و تربیت می شوند باید از صلاحیت کافی برخوردار باشند