مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 09:202020-05-06اجتماعي

تقویت آموزش و پرورش بهترین راهکار برای تربیت خوب فرزندان است


فرماندار همدان بابیان اینکه تقویت آموزش و پرورش بهترین راهکار برای تربیت خوب فرزندان است، گفت: افرادی که وارد نظام تعلیم و تربیت می شوند باید از صلاحیت کافی و شایستگی برخوردار باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین افشاری ظهر چهارشنبه در شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان گفت: شأن معلم و فرهنگیان باید در فرایند جذب نیروی انسانی همواره مد نظر قرار گیرد و گزینش معلمان نیز به همین منظور اعمال می شود.

فرماندار شهرستان همدان با بیان اینکه معلم باید از قشر فرهیخته و دارای صلاحیت های کافی و شایستگی لازم باشد، تاکید کرد: هیچگاه در نظام تعلیم و تربیت نباید زیر بار جذب افراد ضعیف و معمولی برویم چون تقویت آموزش و پرورش بهترین راهکار تربیت خوب فرزندان است.

وی با اشاره به ارائه خدمات غیر حضوری آموزشی به دانش آموزان از طریق شبکه مجازی شاد افزود: قبل از فرا رسیدن زمان آزمون های اصلی دانش آموزان باید با آزمون مجازی میزان اثربخشی آموزش های مجازی ارائه شده مورد ارزیابی و پایش قرار گیرد.

رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان خواستار رفع نقاط کور پوشش شبکه اینترنتی به منظور بهره مندی حداکثری دانش آموزان از آموزش های مجازی شد و گفت: طبق اعلام آموزش و پرورش تا کنون وعده ارائه اینترنت رایگان به معلمان عملی نشده است که این موضوع باید مورد توج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت آموزش و پرورش بهترین راهکار برای تربیت خوب فرزندان است

تقویت آموزش و پرورش بهترین راهکار برای تربیت خوب فرزندان است