مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 08:452020-05-06سياسي

برخورد جدی با تغییر کاربری غیرمجاز اراضی در کرمانشاه


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به حجم بالای تغییر کاربری غیرمجاز اراضی در شهر کرمانشاه، خواستار برخورد قاطع با آنها شد.

- پرویز توسلی زاده در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال که امروز(17 اردیبهشت) برگزار شد، بااشاره به برخی اولویت های مهم دستگاه قضایی استان در سالجاری، اظهار کرد: رسیدگی به تخلفات ساخت و ساز در حریم رودخانه ها، جلوگیری از حفر چاه های غیرمجاز، ممانعت از تغییر کاربری و تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی از جمله مواردی است که امسال به آنها توجه ویژه ای خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: هرچند می دانیم دستگاه های متولی در این حوزه ها اقداماتی انجام می دهند، اما در مجموع وضعیت خوب نیست و در بسیاری از موارد نقص کار را می بینیم.

برای مثال از ابتدای امسال حدود 500 مورد برخورد و تخریب ساخت و ساز غیرمجاز و تغییرکاربری در یکی از مناطق حاشیه شهر کرمانشاه داشته ایم که باید پرسید دستگاه متولی در زمان انجام این ساخت و سازها کجا بوده و چرا اجازه داده تا سودجویان تا این حد پیش بروند.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه عنوان کرد: به این مسئله هم واقف هستیم که برخی دستگاه های متولی با مشکل مدیریت و کمبود نیروی انسانی مواجه هستند که این موضوع هم زمینه گسترش فعالیت سودجویان را افزایش داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با تغییر کاربری غیرمجاز اراضی در کرمانشاه

برخورد جدی با تغییر کاربری غیرمجاز اراضی در کرمانشاه