مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 08:302020-05-06سياسي

برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی گامی مهم در ترویج فرهنگ مطالعه است


مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی گامی مهم در ترویج فرهنگ مطالعه است که باید مورد به خوبی مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام احمد حاتمیان در جریان دیدار محمد مخدومی، مدیرکل کتابخانه های عمومی با با ایشان، با اشاره به نقش مهم جشنواره رضوی در جلب توجه عموم به مقوله کتاب، اظهار کرد: برگزاری این جشنواره حرکتی مهم در ترویج فرهنگ مطالعه است.

وی با بیان اینکه کتاب و کتابخوانی نقش مهمی در تعالی و رشد بالندگی جامعه دارد، افزود: این مهم باید در فرهنگ اجتماعی ما بیش از پیش پررنگ شود و به عنوان یکی نیاز مهم همواره مورد توجه باشد.

وی عنوان کرد: برگزاری جشنواره هایی مانند رضوی که در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی صورت می گیرد علاوه بر ارتقای شاخص های مطالعه جامعه را به سمت و سوی سعادت می برد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان بر لزوم بهره گیری از تمامی ظرفیت ها برای برگزاری هر چه بیشتر جشنواره کتابخوانی رضوی تاکید کرد و یادآور شد: این امر در گرو همکاری موثر و مفید دستگاه های فعال در حوزه فرهنگ است.

برگزاری هرچه بهتر جشنواره کتابخوانی رضوی نیازمند همکاری دستگاه های فرهنگی است مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان نیز در این دیدار خواستار همکاری دستگاه های ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی گامی مهم در ترویج فرهنگ مطالعه است

برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی گامی مهم در ترویج فرهنگ مطالعه است