مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 07:562020-05-06سياسي

شورای بخش مرکزی مشهد هشت ماه در اغما


نیمه تیر ماه 1398 معاون سیاسی اجتماعی وقت فرماندار مشهد از بازداشت 2 عضو از پنج عضو شورای اسلامی بخش مرکزی این شهرستان با اتهامات مالی توسط مرجع قضایی خبر داد.

حیدر خوش نیت سه روز بعد به خبرنگار ایرنا گفت: عضو سوم این شورا نیز بازداشت شده و شورای یاد شده از اکثریت افتاده است و جلسات آن دیگر رسمیت ندارد.

دهم مرداد ماه پارسال نیز بخشدار مرکزی مشهد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بازداشت 2 عضو دیگر را رسانه ای کرد و اتهام افراد بازداشت شده را سوء استفاده از موقعیت شغلی، تبانی و سوء استفاده مالی اعلام کرد.

ابوطالب سرابیان نهم شهریور ماه 98 نیز از استعفای چهار عضو شورای یاد شده خبر داد و در پاسخ به چگونگی وضعیت این شورا گفت: تصمیم در خصوص تعیین تکلیف و اداره شورای یاد شده به رای شورای حل اختلاف در فرمانداری مشهد بستگی دارد و بخشداری مرکزی مشهد نامه نگاری در این خصوص را با فرماندار مشهد انجام داده است.

وی افزود: در حال حاضر پرونده چهار عضو شورای اسلامی بخش مرکزی مشهد که با اتهاماتی مواجه هستند در مراجع قضایی در حال پیگیری و رسیدگی است.

استعفای غیرقانونی رییس شورای اسلامی شهرستان مشهد هفتم مهر ماه پارسال در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به بیان مواضع شورای اسلامی شهرستان در این خصوص پرداخت و گفت: استعفای دسته جمعی اعضای شورای اسلامی بخش م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای بخش مرکزی مشهد هشت ماه در اغما

شورای بخش مرکزی مشهد هشت ماه در اغما