مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 07:302020-05-06سياسي

7 هزار نفر در کشور قرآن را «متفاوت» می خوانند/ وظیفه موسسات قرآنی در گام دوم انقلاب


عضو علمی مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت گفت: این مجمع هم اکنون دارای 16 مدرسه زیرمجموعه خود است که با هدف تدبر در قرآن و ورود آن به صحنه زندگی در رشته های مختلف فعالیت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس، نشست خبری تشریح دستاوردهای قریب به دو دهه فعالیت مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران صبح امروز چهارشنبه 17 اردیبهشت ماه با حضور هانی چیت چیان، عضو علمی این مداس و رضا دژبخش، مسئول طرح ملی فهم قرآن در مدارس ابتدایی و متوسطه در سالن جلسات خبرگزاری فارس برگزار شد.

براساس این گزارش، هانی چیت چیان عضو علمی مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران در این نشست اظهار داشت: این مجموعه از سال 77 با رویکرد دانشجویی و در قالب کانون قرآن دانشگاه، فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 84 به عنوان مدرسه دانشجویی تبدیل شد و از سال 93 با تشکیل 14 مدرسه به عنوان مجمع مدارس، فعالیت خود را گسترش داد که هم اکنون دارای 16 مدرسه زیرمجموعه خود است.

تدبر در قرآن اهتمام اصلی مدارس دانشجویی وی با اشاره به اینکه اهتمام اصلی در این مدارس تحقق تدبر در قرآن و ورود آن به صحنه اجتماعی زندگی از مسیر نیروهای تراز است، گفت: اگر قرآن را برای تربیت انسان به کار ببریم فردی حاصل می شود که در عرصه فعالیتی خود برای تحقق تمدن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 هزار نفر در کشور قرآن را «متفاوت» می خوانند/ وظیفه موسسات قرآنی در گام دوم انقلاب

7 هزار نفر در کشور قرآن را «متفاوت» می خوانند/ وظیفه موسسات قرآنی در گام دوم انقلاب