مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 06:302020-05-06اقتصادي

پایان اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت درخواست نقل و انتقال دانشگاه اصفهان


روابط عمومی دانشگاه اصفهان، اطلاعیه ای برای درخواست دانشجویان متقاضی میهمان و انتقال به دانشگاه اصفهان و سایر دانشگاه ها در نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 اعلام کرد.

- ایسنا/اصفهان روابط عمومی دانشگاه اصفهان، اطلاعیه ای برای درخواست دانشجویان متقاضی میهمان و انتقال به دانشگاه اصفهان و سایر دانشگاه ها در نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است که دانشجویان متقاضی میهمانی و انتقال به دانشگاه اصفهان و سایر دانشگاهها باید برای ثبت درخواست خود، حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه به سامانه سجاد به آدرس https://portal.

saorg.

ir مراجعه و نسبت به ثبت تقاضا اقدام کنند.

متقاضیان جهت درج درخواست خود ابتدا باید در سامانه سجاد ثبت نام و پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور از قسمت خدمات سازمان، درخواست میهمانی و انتقال خود را وارد کنند.

با توجه به شرایط ایجاد شده به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور و پیرو دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا به اطلاع می رساند که در صورت تداوم وضعیت بیماری، میهمانی و انتقال دانشجویان تحت شرایط موجود بوده و موافقت مؤسسات مبدأ و مقصد با درخواست های میهمانی و انتقال، با بازگشت به شرایط عادی در مؤسسات آموزش عالی امکان پذیر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت درخواست نقل و انتقال دانشگاه اصفهان

پایان اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت درخواست نقل و انتقال دانشگاه اصفهان