مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 05:362020-05-06سياسي

خدمت رسانی مستمر و موثر مهمترین ویژگی مدیریتی شهید صدوقی بود


امام جمعه موقت یزد با بیان این که پرونده اعمال شهید صدوقی هنوز مفتوح است، گفت: خدمت رسانی مستمر و موثر از جمله مهمترین ویژگی های مدیریتی و اجرایی شهید صدوقی در زمان حیات وی بود.

- ایسنا/یزد امام جمعه موقت یزد با بیان این که پرونده اعمال شهید صدوقی هنوز مفتوح است، گفت: خدمت رسانی مستمر و موثر از جمله مهمترین ویژگی های مدیریتی و اجرایی شهید صدوقی در زمان حیات وی بود.

حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین معزالدینی صبح امروز چهارشنبه هفدهم اردیبهت ماه با حضور در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت حضرت خدیجه(ع) و یاد و خاطره شهید صدوقی، اظهار کرد: تاریخ بشر نه مذکر و نه تاریخ مونث است و از ابتدا تاکنون زنان همیشه در کنار مردان ایفای نقش کردند.

وی حضرت خدیجه را یکی از سرمایه گذاران مادی و معنوی در حوزه اسلام ناب محمدی(ص) دانست و افزود: سیر تکاملی عالم هستی با زوجین بودن پدیده ها تکمیل شده و این از جمله مهمترین ویژگی های عالم هستی است.

امام جمعه موقت یزد نکوداشت یاد و خاطره حضرت خدیجه را آموزه صحیح و قوی برای همه اقشار به ویژه بانوان دانست و گفت: بانوان جامعه اسلامی می توانند این بانوی بزرگ را ملاک عمل خود قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی مستمر و موثر مهمترین ویژگی مدیریتی شهید صدوقی بود

خدمت رسانی مستمر و موثر مهمترین ویژگی مدیریتی شهید صدوقی بود