مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 05:002020-05-06دانش

علم بدون تزکیه و صفای نفس می تواند خطرناک و آسیب زا باشد


عضو هیئت علمی دانشگاه تهران عنوان کرد: اگر علم همراه با تزکیه و صفای نفس نباشد، می تواند خطرناک و آسیب زا باشد و می تواند به عنوان ابزاری قوی در دست مجرمان مورد استفاده قرار گیرد و علم بدون تزکیه بیش از منفعت، - ایسنا/قم عضو هیئت علمی دانشگاه تهران عنوان کرد: اگر علم همراه با تزکیه و صفای نفس نباشد، می تواند خطرناک و آسیب زا باشد و می تواند به عنوان ابزاری قوی در دست مجرمان مورد استفاده قرار گیرد و علم بدون تزکیه بیش از منفعت، زیان خواهد رساند.

محمد محمدرضایی سه شنبه شب در نشست علمی در قالب سلسله نشست های چالش کرونا و زندگی مومنانه که به همت دانشگاه پردیس فارابی و جهاد دانشگاهی قم و با محوریت کرونا، علم طب و علوم انسانی غربی برگزار شد، گفت: دیدگاه های مختلفی درخصوص کرونا مطرح شد و عده ای نیز با شیوه های علم طب غربی در مقابله با کرونا مخالفت کردند.

وی افزود: در مقابل این افراد نیز عده ای بیان کردند که این مخالفت ها صرفا به دلیل مخافت با هرچیزی است که از سوی غرب باشد و درست نیست، همان طور که قبلا با علوم انسانی غربی نیز مخالفت می کردند.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران ادامه داد: علم در دین اسلام جایگاه بالایی دارد و آیات و روایات متعددی در تمجید عالمان وجود دارد، منظور از علم، دانشی است که برای جامعه ی اسلام مفید باشد، اینکه گفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم بدون تزکیه و صفای نفس می تواند خطرناک و آسیب زا باشد

علم بدون تزکیه و صفای نفس می تواند خطرناک و آسیب زا باشد