مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 03:252020-05-06فرهنگي

اهمیت توأمان اقتصاد وسلامت دربازگشایی سالن های تئاتر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا نعیمی نویسنده و کارگردان تئاتر درباره فعالیت هایش در این روز ها گفت: طی چند سال اخیر رویایی در سر داشتم مبنی بر اینکه اثری درباره نادرشاه افشار بنویسم، - حمیدرضا نعیمی نویسنده و کارگردان تئاتر که قرار بود فردریک را فروردین امسال روی صحنه ببرد، تأکید دارد در تصمیم گیری برای بازگشایی مجدد سالن های تئاتر اقتصاد و سلامت توأمان باید مدنظر باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا نعیمی نویسنده و کارگردان تئاتر درباره فعالیت هایش در این روز ها گفت: طی چند سال اخیر رویایی در سر داشتم مبنی بر اینکه اثری درباره نادرشاه افشار بنویسم، اما این رویا آنقدر ترسناک، پیچیده و دشوار بود که انگار باید منتظر می ماندم تا زمان مناسب آن فرا برسد.

در طول 4 سال گذشته درباره تاریخ صفویه و افشاریه مطالعات زیادی کردم و این دوران قرنطینه محبوب و منحوس، مجالی دست داد که بتوانم یکی از دشوارترین نمایشنامه های زندگی ام را به عنوان نادرشاه بنویسم و این روز ها مراحل آخر نگارش را پشت سر می گذارم.

وی ادامه داد: نوشتن درباره نادرشاه کار بسیار سختی بود و نمی توانستم سَرسَری و بی تامل از کنار آن بگذرم، علی رغم اینکه اعتقاد دارم که من فقط یک درام خلق کرده ام نه یک کار تاریخی که بخواهم به همه وجوه آن بپر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت توأمان اقتصاد وسلامت دربازگشایی سالن های تئاتر

اهمیت توأمان اقتصاد وسلامت دربازگشایی سالن های تئاتر