مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 02:052020-05-05سياسي

مردم کردستان پاسخ دندان شکنی به عناصر ضدانقلاب خواهند داد


ضدانقلاب خودفروخته بدانند که خود و اربابان پوشالیشان نمی توانند هیچ غلطی بکنند چه برسد به این پشه های روی نجاست، - ماموستا لقمان محمدیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: شهادت بالاترین درجه عزت و مدال مجاهدت از جانب خداوند متعال به بندگان خاص خود است.

وی افزود: آرزوی شهیدشدن در راه اعتلای کلمه حق و دفاع از مرز وبوم و ناموس ملت مسلمان و پا در رکاب رهبری و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی در دل هر مومنی نهفته است.

امام جمعه اهل سنت بیجار خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان، ماه قرآن و عترت و ماه دعا و نیایش با زبان روزه و دل پاک، سربازان نظام اسلامی و مدافعان حریم آبرو و شرف توسط شرورهای خودفروخته و ضدانقلاب به شهادت رسیدند، اگرچه دل ما به درد آمد اما ما را در راه حفظ ارزش های انقلاب اسلامی محکم تر می کند.

ماموستا محمدیان خطاب به دشمنان نظام گفت: ضدانقلاب خودفروخته بدانند که خود و اربابان پوشالیشان نمی توانند هیچ غلطی بکنند چه برسد به این پشه های روی نجاست، که قطعا مردم مسلمان کردستان جواب دندان شکنی به آنها خواهند داد.

وی تصریح کرد: شهادت مبارکتان باد ای رزمندگان حریم ولایت و دین و ای سربازان حافظ امنیت و عزت و آبرو راهتان ادامه خواهد داشت و قطعا ملت مسلمان ایران روز به روز مقتدر خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم کردستان پاسخ دندان شکنی به عناصر ضدانقلاب خواهند داد

مردم کردستان پاسخ دندان شکنی به عناصر ضدانقلاب خواهند داد