مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 16:102020-05-05حوادث

عرصه بر متصرفین اراضی ملی و دولتی و زمین خواران در استان ایلام تنگ می شود


برخورد قاطع با متصرفین اراضی ملی و دولتی با هماهنگی مراجع قضایی در دستور کار مسوولین مربوطه قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس  در این دیدار که در دفتر مدیرکل راه و شهرسازی استان تشکیل و رییس حفاظت انتظامی استان و فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی  این اداره کل نیز حضور داشتند طرفین بر تشدید اقدامات علیه تصرف اراضی ملی ودولتی تأکید کردند.

سردار یاری فرمانده انتظامی استان ضمن اشاره به همراهی، همکاری و پشتیبانی عملیاتی و انتظامی نیروی انتظامی از یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان در برخورد با متصرفین اراضی ملی و دولتی بر تشدید برخورد با متخلفین در این زمینه با همکاری دستگاه محترم قضا تأکید کرد و افزود: خوشبختانه این همکاری باعث شده که آمار رفع تصرف اراضی در سطح استان ایلام افزایش یابد.

مهندس کاظمی مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز در این دیدار ضمن قدر دانی از همراهی نیروی محترم انتظامی و دستگاه قضا گفت: این همراهی و همکاری سبب شد تا در سال گذشته طی 83 مرحله رفع تصرف 190656 متر مربع  از اراضی ملی ودولتی در استان ایلام به ارزش بالغ بر 138 میلیارد تومان از تصرف افراد سودجو خارج و به بیت المال باز داده شود.

وی خاطر نشان کرد از ابتدای سال جاری تا کنون نیز طی 35 مرحله رفع تصرف 162919 متر مربع به ارزش بالغ بر 134 میلیارد تومان  توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرصه بر متصرفین اراضی ملی و دولتی و زمین خواران در استان ایلام تنگ می شود

عرصه بر متصرفین اراضی ملی و دولتی و زمین خواران در استان ایلام تنگ می شود