مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 15:452020-05-05سياسي

بیمه شدگان صندوق عشایری و روستایی شهرستان دنا درمدار مستمری بگیری+تصاویر


بیمه شدگان صندوق عشایری و روستایی شهرستان دنا درمدار مستمری بگیری قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، فرماندار دنا به همراه ایلخانی بخشدار مرکزی،کریمی مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر و فرخیانی مدیر صندوق بیمه اجتماعی دنا و دیگر مسؤولان حکم مستمری بگیری  یکی از بیمه شدگان را با حضور در منزل تقدیم وی کردند.

عبدالحمید پناهی در گفت وگو با فارس گفت: دولت برای مردم به خصوص روستانشینان ارزش بسیاری قائل است و امسال هم که از سوی مقام معظم رهبری  سال جهش تولید نامگذاری شده است مردم باید حمایت شوند.

وی در ادامه عنوان کرد: خوشبختانه بعضی از افراد در این قضیه موضوع را درک کردند و برای آینده زندگی خودشان تدابیری اندیشیدند و به سراغ بیمه روستاییان رفتند و با عضویت در این صندوق هم اکنون از مزایای آن برخوردار هستند.

کریمی مدیرعامل صندوق اجتماعی روستاییان گفت: امروز به سراغ یکی از بیمه شدگان خود آمده ایم تا حکم مستمری بگیری وی را تحویل دهیم.

کریمی گفت:کسانی که که دارای شرایط سنی 18 تا 50 سال هستند و در هر نقطه ای از شهرستان دنا سکوت دارند می توانند در صندوق بیمه کشاورزی بیمه شوند و از مزایای بازنشستگی، مستمری بگیری یا بازماندگان برخوردار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه شدگان صندوق عشایری و روستایی شهرستان دنا درمدار مستمری بگیری+تصاویر

بیمه شدگان صندوق عشایری و روستایی شهرستان دنا درمدار مستمری بگیری+تصاویر