مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 12:152020-05-05بين الملل

تغییر راهبرد رسانه های فارسی زبان خارج نشین در خصوص کرونا در ایران


هیچ یک از رسانه های فارسی زبان خارج از ایران، کاهش تعداد مبتلایان و جانباختگان کرونا یا تامین اقلام ضروری و غذایی یا چند دهه تلاش ایران برای پناه دادن به مهاجران افغان یا کمک های بی دریغ به همسایگان یا تلاش خستگی ناپذیر در مسیر نابودی داعش یا همراهی مردم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ دروغ بودن آمار و بی توجهی دولت به جان مردم، این روزها به دلیل عملکرد قابل قبول کشور در بحران کرونا و ناتوانی دولت های مدعی، دیگر سوژه نخست پرداخت رسانه های فارسی زبان خارج از ایران نیست.

شبکه های فارسی زبان خارج از ایران در مسیر پرداختن به مشکلات ایران در شرایط کرونایی با صرف بودجه های میلیاردی درصدد القای این موضوع هستند که دولت و حکومت ایران توان و تمایلی برای حل و رفع مشکلات مردم ندارد و روزگار ایرانیان سیاه تر از همیشه در حال گذران است.

اینکه میان هجمه انبوه از سیاه نمایی حال و آینده چرا به ریشه بسیاری از مشکلات داخل ایران به ویژه در حوزه اقتصاد پرداخته نمی شود شاید به این دلیل باشد که این ریشه در بستر تصمیمات و سیاست های تامین کنندگان آن بودجه های میلیاردی روییده و خودانتقادی در مسلک خبررسانی این رسانه ها چندان جایگاهی ندارد.

پرداخت به ایران از سه دیدگاه کاهش شتاب مرگ ناشی از بیماری کرونا در ایران و نیز تعداد مبتلایان، بهانه جویی های قدیمی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر راهبرد رسانه های فارسی زبان خارج نشین در خصوص کرونا در ایران

تغییر راهبرد رسانه های فارسی زبان خارج نشین در خصوص کرونا در ایران