مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 10:262020-05-05فرهنگي

جشنواره خوشنویسی «صریر انتظار» فراخوان داد


جشنواره خوشنویسی «صریر انتظار» با هدف اشاعه فرهنگ مهدویت و گسترش فعالیت های مرتبط با سیره اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی فراخوان داد.

- خرم آباد- جشنواره خوشنویسی صریر انتظار با هدف اشاعه فرهنگ مهدویت و گسترش فعالیت های مرتبط با سیره اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی فراخوان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، از سوی واحد تجسمی حوزه هنری لرستان نخستین جشنواره فرهنگی هنری صریر انتظار ویژه خوشنویسان لرستان برگزار می شود.

اشاعه و ترویج فرهنگ مهدویت، گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری مرتبط با سیره اهل بیت (ع) و انقلاب اسلامی، گرامیداشت پدید آورندگان آثار حوزه فرهنگ اسلامی ایرانی و کمک به انتشار گسترده در این عرصه از اهداف این جشنواره است.

محورهای فراخوان جشنواره صریر انتظار سبک زندگی اسلامی ایرانی با الهام از آموزه های سیره علمی و عملی اهل بیت (ع)، آیات و احادیث و روایات در مورد امام زمان (عج)، اشعار و دلنوشته های شاعران و هنرمندان در حوزه فرهنگ مهدوی، آیات قرآن کریم و اشعار امام راحل (ره) است.

این جشنواره در قالب های ثلث، نسخ، نستعلیق و شکسته نستعلیق برگزار می شود و تاریخ خلق آثار باید بین سال های 98 و 99 باشد.

آخرین مهلت ثبت نام و دریافت آثار تا تاریخ 10 خرداد 99 و از طریق ارسال تصویر با کیفیت اثر به شماره 09220301127 بوده و اعلام نتیجه و انتخاب آثار و اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره خوشنویسی «صریر انتظار» فراخوان داد

جشنواره خوشنویسی «صریر انتظار» فراخوان داد