مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 08:402020-05-05ورزشي

قدردانی سازمان بهداشت جهانی از فعالیت های ورزش همگانی


رییس هیئت ورزش های همگانی استان فارس گفت: نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران از فعالیت های ورزش های همگانی در دوران شیوع کروناویروس، قدردانی کرد.

- ایسنا/فارس رییس هیئت ورزش های همگانی استان فارس گفت: نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران از فعالیت های ورزش های همگانی در دوران شیوع کروناویروس، قدردانی کرد.

سیروس پاکفطرت سه شنبه 16 اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: در دوران اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و تاکید بر ماندن در خانه، فدراسیون ورزش های همگانی و به تبع آن هیئت استان فارس با اجرای برنامه هایی مانند با ورزش در خانه و کلیپ های آموزش ورزش تا حدودی به انجام فعالیت های ورزشی در منزل کمک زیادی شد.

وی با بیان اینکه اکنون هم در حال ثبت نام برای برگزاری دوره های تئوری به صورت مجازی هستیم، افزود: برگزاری دوره های آموزشی مانند آموزش تغذیه و تمرینات ورزشی که قابلیت برگزاری با استفاده از ظرفیت مجازی را دارد، در دستور کار است.

رییس هیئت ورزش های همگانی استان با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا باعث برگزار نشدن مجمع سالیانه هیئت برای سال گذشته شد، بیان کرد: در اولین فرصت و پس از اینکه شرایط مطلوب شد، مجمع سالیانه را برگزار می کنیم تا تقویم سال جدید و مبحث مالی را مورد بررسی قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی سازمان بهداشت جهانی از فعالیت های ورزش همگانی

قدردانی سازمان بهداشت جهانی از فعالیت های ورزش همگانی