مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 04:252020-05-05پزشكي

ماما، تجربه ای قدیمی


در هر لحظه، نوزاد یا نوزادانی در گوشه و کنار دنیا متولد می شوند، حادثه ای که کثرت و قدمت آن باعث شده است تا عظمت این بزرگترین معجزه خلقت از چشم ها پنهان بماند، - خبرگزاری فارس کردستان/عدالت ناصری، پنجم ماه می، روز ماما نامگذاری شده است، روز جهانی ماما اولین بار در دنیا در سال 1991 میلادی و در ایران در سال 2014 برای بزرگداشت این قشر حامی مادران باردار جشن گرفته شد.

ماماها حرفه خود را عاشقانه دوست دارند و چنان باشوق و ذوق فعالیت می کنند انگار صدای نوزادان تازه متولد شده نوازشگر روزهای تلخ و شیرین آنان در این رسته است.

  ویژگی های یک مامای خوب یک ماما در دوران بارداری و نیز در طول زمان زایمان در کنار مادر باردار است، با صبوری و اخلاق خوش می تواند به وی آرامش و امید تزریق کند تا یک زایمان طبیعی بی دلیل به سزارین منجر نشود چراکه زایمان سزارین 4 برابر زایمان طبیعی خونریزی دارد و باعث می شود مادر پس از تولد نتواند به درستی به کودک خود رسیدگی کند.

رفتار و برخورد خوب یک ماما، شب بیداری و از خود گذشتگی او در برابر هزینه کمی که نسبت به متخصص زنان دریافت می کند، سلامتی مادر و نوزاد را حفظ می کند و در مقابل اگر ماما عجول و تحمل سر و صدای مادر حین زایمان را نداشته باشد، خیلی سریع پزشک متخصص را برای انجام زایمان سزارین خبر می کند که اکثرا  همین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماما، تجربه ای قدیمی

ماما، تجربه ای قدیمی