مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 17:162020-05-04اقتصادي

قرارداد ساخت تراموا برای اولین بار در کشور با شرکتی داخلی در شیراز منعقد شد


شهردار شیراز، امروز (دوشنبه) در آیین انعقاد قرارداد تراموا شیراز با شرکت سرمایه گذاری شهر آتیه، اظهار داشت: این قرارداد به مناسبت پانزدهم اردیبهشت ماه منعقد شده است و شیراز نخستین شهر ایران است که قرارداد تراموا را منعقد می کند و امیدواریم نخستین شهر ایران باشد که این ناوگان حمل و نقل عمومی را به بهره برداری می رساند.

حیدر اسکندرپور، اعتبار اجرای تراموا را 2 هزار میلیارد تومان اعلام و بیان کرد: نخستین خط تراموای شیراز به طول 10 کیلومتر از آرامگاه سعدی آغاز می شود و پس از گذر از آرامگاه حافظ، دروازه اصفهان، مجموعه زندیه (فلکه شهرداری)، حرم مطهر شاهچراغ (ع) به پایانه شاهزاده قاسم منتهی می شود.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود که در سال 1400 تراموا در شیراز راه اندازی و افتتاح شود.

شهردار شیراز اضافه کرد: با برنامه ریزی انجام شده می کوشیم فاز نخست پروژه تراموا از پایانه شاهزاده قاسم تا دروازه اصفهان در سال آینده افتتاح شود و مابقی مسیر تا آرامگاه سعدی نیز در ادامه به بهره برداری برسد.

اسکندرپور با تاکید بر اینکه برای افزایش سرعت احداث تراموا باید آن را به صورت روزانه زمانبندی و طبق این برنامه حرکت کنیم، گفت: امیدواریم این پروژه به سرعت به بهره برداری برسد که این امر نیازمند تلاش شرکت طرف قرارداد است و مجموعه شهرداری نیز متعهد می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد ساخت تراموا برای اولین بار در کشور با شرکتی داخلی در شیراز منعقد شد

قرارداد ساخت تراموا برای اولین بار در کشور با شرکتی داخلی در شیراز منعقد شد