مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 13:062020-05-04سياسي

سخنگوی شورای شهر: مغایرت های مالی شهرداری یزد شفاف سازی می شود


حمیدرضا قمی روز دوشنبه در نشست خبری برخط (آنلاین) با خبرنگاران افزود: تمامی اعضای شورای اسلامی شهر به هیچ عنوان بنا ندارد از موضع خود در بحث مغایرت مالی کنارگیری کند و به تلاش خود ادامه می دهد.

وی با اشاره به اینکه باید ظرفیت ها و وظایف شورای اسلامی برای مردم تبیین شود، به اهمیت آسیب شناسی مسائل شهری با همکاری مردم و نخبگان برای تحقق اهداف تاکید کرد.

این مسوول افزود: همکاری و تعامل سازنده بین بخشی با سازمان ها، نهادها، تشکل ها و دستگاه های اجرایی رویکرد شورای اسلامی شهر است و برای خدمت به مردم ماموریت ها پیگیری می شود.

قمی به راه اندازی مرکز اسناد پرونده ثبت جهانی، امضای خواهر خواندگی با گرجستان و بررسی جدی پرونده قطع درختان در کنار پیگیری مغایرت مالی شهرداری را از برنامه های مهم این دوره شورای اسلامی ذکر کرد .

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: توسعه مناسب و متوازن مدیریت شهری به همراهی و همکاری تمام عناصر اجرایی و نظارتی نیاز دارد و افزایش کیفیت زندگی از مهمترین اهداف این دوره شورای شهر است.

وی گفت: توسعه پارک های درون محله ای از جمله اقدام های مهم در دستور کار مدیریت شهری است و طرح های فرهنگی و تفریحی ادامه دارد که هم اکنون به خاطر کرونا تعطیل است ولی به صورت مجدد پیگیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی شورای شهر: مغایرت های مالی شهرداری یزد شفاف سازی می شود

سخنگوی شورای شهر: مغایرت های مالی شهرداری یزد شفاف سازی می شود