مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 13:052020-05-04حوادث

کشف اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده غیر مجاز در اراک


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده غیر مجاز از یک واحد صنفی در شهرستان اراک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ محمود خلجی اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با احتکار مواد ضدعفونی و بهداشتی، مأموران پلیس امنیت عمومی استان طی تحقیقاتی از تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده غیر مجاز در یک واحد صنفی مطلع شده و بلافاصله برای بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: با تکمیل تحقیقات پلیس و در مراقبت های نامحسوس انجام شده، سرانجام این واحد صنفی شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی مورد بازرسی قرار گرفت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: مأموران در بازدید از واحد صنفی مذکور موفق به کشف دو هزار و 975 عدد ماسک، 70 لیتر محلول ضد عفونی کننده و 340 سی سی ژل ضد عفوی کننده غیر مجاز به ارزش تقریبی 438 میلیون ریال شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به معرفی فرد متخلف پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضایی افزود: بی تردید از سوی پلیس و دستگاه قضایی با محتکران اقلام بهداشتی و غیر مجاز، برخورد قاطع صورت خواهد گرفت و شهروندان در صورت داشتن هرگونه اطلاعات و گزارش در این زمینه، می توانند مراتب را برای بررسی از طریق سامانه تلفنی 110 به پلیس گزارش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده غیر مجاز در اراک

کشف اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده غیر مجاز در اراک