مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 11:102020-05-04پزشكي

برگزاری محافل انس با قرآن کریم در 8 مرکز درمانی و بهزیستی استان تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، طبق هماهنگی صورت گرفته با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور تقویت روحیه معنوی کادر درمانی کشور که این ایام در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در حال خدمت به مردم هستند، - مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه محافل انس با قرآن کریم را در ایام ماه مبارک رمضان در بیمارستان ها و مراکز بهزیستی تهران برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، طبق هماهنگی صورت گرفته با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور تقویت روحیه معنوی کادر درمانی کشور که این ایام در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در حال خدمت به مردم هستند، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در 8 مرکز درمانی و بهزیستی استان تهران محافل ویژه قرآنی را با رعایت پروتکل های بهداشتی به شرح زیر برگزار می کند.

1ـ هجدهم اردیبهشت، بیمارستان مدرس پیش از افطار با حضور مهدی غلام نژاد به عنوان قاری، محمدرضا صلح جو به عنوان سخنران و حمید مجیدی مهر به عنوان مجری همراه با اجرای گروه مدیحه سرایی و همخوانی طاها.

2 ـ بیستم اردیبهشت در بیمارستان خاتم الانبیاء، قبل از نماز ظهر با حضور مهدی غلام نژاد به عنوان قاری، حبیب مهکام به عنوان سخنران و حمید مجیدی مهر به عنوان مجری همراه با اجرای گروه مدیحه سرایی و همخوانی طاها.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری محافل انس با قرآن کریم در 8 مرکز درمانی و بهزیستی استان تهران

برگزاری محافل انس با قرآن کریم در 8 مرکز درمانی و بهزیستی استان تهران