مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 08:002020-05-04اقتصادي

کرمانشاه در تولید گل و گیاه خودکفا می شود


کرمانشاه_ مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه گفت: با راه اندازی بزگترین گلخانه شهر در تولید گل و گیاه خودکفا می شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرامرز رحمتی زاده ظهر امروز در حاشیه بازدید از بزرگترین گلخانه شهر در جمع خبرنگاران گفت: از آنجا که هر سال جهت فضا سازی شهر مجبور هستیم گل و گیاه را از دیگر شهرها خریداری کنیم این کار هزینه زیادی برای شهرداری در بر خواهد داشت.

وی افزود: بر این اساس با حمایت شهردار کرمانشاه در جهت راه اندازی گلخانه پارک شرقی تاق بستان که از سالهای قبل راکد مانده بود، تلاش خود را آغاز کردیم.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه خاطر نشان کرد: این گلخانه حدود 4 هزار متر مساحت دارد و در حال تسطیح، شخم زدن، نایلون کشی و برقرار کردن سیستم حرارتی و خنک کننده آن هستیم.

رحمتی زاده بیان داشت: ظرف مدت یک ماه آینده به طور کامل مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت و با این اقدام شهر کرمانشاه در تولید گل و گیاه به خودکفایی خواهد رسید و به یقین می توان گفت حجم گل و گیاه به حدی می رسد که نیاز شهرستانهای اطراف را نیز برآورده کند.

این مسئول با اشاره به اینکه با این کار به دنبال این هستیم که سرمایه از استان خارج نشود، گفت: بر این اساس صرفه جویی حداقل 2 میلیارد تومانی در هزینه های شهرداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه در تولید گل و گیاه خودکفا می شود

کرمانشاه در تولید گل و گیاه خودکفا می شود