مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 07:352020-05-03سياسي

ملاقات 3 هزار و 400 نفر با رییس کل دادگستری کرمان


مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کرمان گفت: طی سال گذشته، 3 هزار و 467 مورد ملاقات مردمی رییس کل دادگستری این استان با مردم انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمد بصیریان راد از انجام 3 هزار و 467 مورد ملاقات مردمی رییس کل دادگستری این استان با مردم طی سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: در سال جاری با توجه به شیوع بیماری کووید 19، استان کرمان در اقدامی ابتکاری موفق به برگزاری ویدئو کنفرانس جلسات ملاقات های مردمی رییس کل دادگستری با مردم شد.

مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کرمان افزود: ملاقات های مردمی رییس کل و معاونین دادگستری استان کرمان در سال گذشته در قالب 52 جلسه در کرمان، بم، رفسنجان، سیرجان و جیرفت انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه ملاقات های مردمی دادگستری کل استان کرمان در راستای ماده 12 دستورالعمل دیدار و ارتباط مردمی با ریاست معظم قوه قضاییه برگزار می شود، خاطرنشان کرد: روسای دادگستری ها و حوزه های قضایی استان نیز در سطح شهرستان ها به صورت چهره به چهره با مردم ارتباط داشته اند که در این رابطه نیز در مجموع 29 هزار و 703 ملاقات مردمی برگزار شده است.

مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کرمان تصریح کرد: مسئولان قضایی حاضر در دیدارهای چهره به چهره با افراد، پس از استماع اظهارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاقات 3 هزار و 400 نفر با رییس کل دادگستری کرمان

ملاقات 3 هزار و 400 نفر با رییس کل دادگستری کرمان