مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 06:302020-05-03اقتصادي

حذف قوانین دست و پا گیر کمک به صنعتگران است


مسئول مرکز هدایت و حمایت از تحقیقات علمی سپاه استان قزوین گفت: اقتصاد کشور زمانی درمان می شود که صنعتگران پشت در اتاق مدیران نمانند و در بروکراسی اداری گیر نکنند؛ - مسئولین با حذف قوانین دست و پا گیر به صنعتگران کمک کنند تا آنان در فرآیند و بروکراسی اداری معطل نمانند.

محمد افشار، مسئول مرکز هدایت و حمایت از تحقیقات علمی سپاه استان قزوین در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اسفند 98 در پی شیوع کرونا شاهد کمبود اقلام بهداشتی پیشگیری از ابتلا مانند ماسک و محلول ضدعفونی کننده بودیم که با تدبیر اتخاذ شده توسط مسئولین امر مجوزهای مربوطه برای تهیه ماسک در کمترین زمان ممکن صادر شد.

وی درخصوص چگونگی دریافت مجوز ادامه داد: بیست و هفتم اسفند ماه برای دریافت مجوز اقدام و درخواست خود را در سازمان غذا و دارو ثبت کرده و نمونه پارچه مورد تأیید کارشناسان قرار گرفت؛ بیست و هشتم اسفندماه مجوز صادر شد و از اول فروردین ماه سال جاری اقدام به تولید ماسک کردیم.

ماسک تولید شده ماسک جراحی ساده و سه لایه بوده و هر لایه آن نیز از پنج لایه تشکیل شده است.

تولید روزانه 15 هزار ماسک در پارک علم و فناوری قزوین مسئول مرکز هدایت و حمایت از تحقیقات علمی سپاه استان قزوین تصریح کرد: پارچه ها در پارک علم و فناوری برش زده می شود برای همین امر از ظرفیت بانوانی که تا پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف قوانین دست و پا گیر کمک به صنعتگران است

حذف قوانین دست و پا گیر کمک به صنعتگران است