مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 00:202020-05-02حوادث

دستگیری سارقان حرفه ای اماکن خصوصی و قطعات داخل خودرو در میانه


فرمانده انتظامی شهرستان میانه از دستگیری سارقان حرفه ای اماکن خصوصی و قطعات داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.

- توحید فارسی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در میانه اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو  و اماکن خصوصی در سطح شهرستان و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی با بیان این مساله که ماموران انتظامی پس از انجام اقدامات تخصصی و فنی، سه سارق حرفه ای را شناسایی و دستگیری کردند؛ افزود: نامبردگان در بازجویی های انجام شده مجموعا به 6 فقره سرقت لوازم داخل خودرو و اماکن خصوصی اعتراف کردند.

این مقام انتظامی ضمن اعلام این موضوع که متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مقامات قضایی تحویل شدند از مردم خواست برای خودروها و اماکن خصوصی از تجهیزات ایمنی مناسب استفاده کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را با سامانه 110 در جریان گذارند.

  دستگیری سارقان درب فاضلاب های شهری در مراغه فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت: دو سارقی که درب فاضلاب های شهری درشهر مراغه را به سرقت می بردند شناسایی ودستگیر شدند.

 رمضان الهوردیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در مراغه اظهار داشت: درپی دریافت گزارش های مبنی بر سرقت درب فاظلاب های شهری در مراغه طرح ویژه ای توسط ماموران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان حرفه ای اماکن خصوصی و قطعات داخل خودرو در میانه

دستگیری سارقان حرفه ای اماکن خصوصی و قطعات داخل خودرو در میانه