مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 16:152020-05-02حوادث

کشف 684 چک پول تقلبی در کبودراهنگ


مأموران پاسگاه انتظامی ویان شهرستان کبودراهنگ حین گشت زنی در مسیرهای اصلی به یک دستگاه خودرو سواری پژو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو 684 قطعه تراول 50 هزار تومانی تقلبی و چهار قطعه سکه تقلبی پارسیان کشف و پس از استعلام از سامانه پلیس مشخص شد، خودرو یاد شده دارای دستور قضایی توقیف است که پس از انتقال به پارکینگ، سه سرنشین آن تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ به شهروندان توصیه کرد: هنگام دریافت اسکناس و چک پول دقت کنند تا در دام افراد سودجو گرفتار نشوند و موارد مشکوک را با سامانه 110 در میان بگذارند.

کشف 9 دستگاه استخراج ارز دیجیتال فرمانده انتظامی بهار گفت: در اجرای طرح برخورد با کالای قاچاق و استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال گفت: در پی کسب خبری مبنی بر استفاده غیرمجاز از تعدادی از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در یک کارگاه تولیدی این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی بهار قرار گرفت.

سرهنگ بزرگعلی نوری افزود: با تحقیقات پلیسی این کارخانه تولیدی شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در بازرسی از آن، 9 دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف و 2 متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 684 چک پول تقلبی در کبودراهنگ

کشف 684 چک پول تقلبی در کبودراهنگ