مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 11:452020-05-02اقتصادي

افتتاح نیروگاه زباله سوز نوشهر منتظر عادی شدن کرونا


مهدی رازجویان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساخت نیروگاه زباله سوز نوشهر به صورت کامل انجام شده و هیچ مانعی برای آغاز فعالیت آن وجود ندارد.

وی افزود: تمامی تجهیزات به صورت انفرادی و تجمعی از سوی مهندسین و ناظران آزمایش شده اند و این نیروگاه آماده است زیر بار خوراک زباله و تولید انرژی برود.

معاون استاندار مازندران همچنین اظهار داشت: تمامی امکانات ، تجهیزات ، پرسنل و زیرساخت های مورد نیاز برای این نیروگاه فراهم و مستقر شده و هیچ نیاز برطرف نشده ای برای خود نیروگاه وجود ندارد.

رازجویان گفت: البته چند مورد جزیی مانند روکش آسفالت مسیر نیروگاه زباله سوز و کوه تراشی جهت ایمن سازی ساختمان نیروگاه وجلوگیری از رانش کوه باقی مانده که ارتباط مستقیم با فعالیت خود نیروگاه ندارد.

به گفته او ، روکش آسفالت مسیر دسترسی نیروگاه نیز تا چند روز آینده انجام خواهد شد و برای کوه تراشی جزیی نیز از منابع طبیعی مجوزهای مورد نیاز اخذ و این مسئله نیز تا چند هفته دیگر برطرف می شود.

معاون استاندار مازندران تنها مانع بهره برداری نیروگاه زباله سوز نوشهر را شیوع ویروس کرونا عنوان کرد و گفت: منتظر حضور یکی از مسئولان کشور برای نظارت و بهره برداری نیروگاه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نیروگاه زباله سوز نوشهر منتظر عادی شدن کرونا

افتتاح نیروگاه زباله سوز نوشهر منتظر عادی شدن کرونا