مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 10:262020-05-02سياسي

خدادادی: اجرای طرح ترافیک در شرایط فعلی بازی با جان مردم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سلمان خدادادی در مورد اظهارات یکی از اعضای شورای شهر پایتخت مبنی بر اینکه ستاد کرونا در بازگرداندن مردم به اشتغال عجله کرد، - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه برای تامین سلامت شهروندان و پیشگیری از شیوع کرونا نباید اجازه اجرای طرح ترافیک داده شود، گفت: شهرداری و شورای شهر باید سلامت جان شهروندان را در اولویت قرار دهند و به فکر لغو طرح ترافیک نباشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سلمان خدادادی در مورد اظهارات یکی از اعضای شورای شهر پایتخت مبنی بر اینکه ستاد کرونا در بازگرداندن مردم به اشتغال عجله کرد، گفت: به طور قطع دولت در این رابطه شتاب زده عمل کرده و باید تجدیدنظر کند، زیرا هنوز نتوانستیم بحران کرونا را به خوبی مدیریت و کنترل کنیم و باید در شرایط فعلی تدابیر سختگیرانه ای اعمال شود.

سلمان خدادادیعضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته شورای شهر و شهرداری هم در شرایط بحرانی فعلی با بی توجهی نسبت به جان شهروندان و تنها برای درآمدزایی به دنبال لغو طرح ترافیک هستند.

وی با تاکید اینکه برای تامین سلامت شهروندان و پیشگیری از شیوع کرونا نباید اجازه اجرای طرح ترافیک داده شود، افزود: برای کاهش استفاده مردم از حمل و نقل عمومی در شرایط فعلی باید طرح ترافی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدادادی: اجرای طرح ترافیک در شرایط فعلی بازی با جان مردم است

خدادادی: اجرای طرح ترافیک در شرایط فعلی بازی با جان مردم است