مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 06:102020-05-02سياسي

می کوشم اندازه باور شما قد بکشم


محمد حنیف با نگارش نامه ای در پاسخ به نقد سعید تشکری به رمان «با اعمال شاقه» نوشت: من آن نیستم که فرمودید؛ اما می کوشم اندازه باور شما قد بکشم.

- محمد حنیف با نگارش نامه ای در پاسخ به نقد سعید تشکری به رمان با اعمال شاقه نوشت: من آن نیستم که فرمودید؛ اما می کوشم اندازه باور شما قد بکشم.

به گزارش سایت قطره و به نقل از) این یادداشت که در نگارش در قالب نامه ای خطاب به محمد حنیف تنظیم شده بود با پاسخی از سوی این نویسنده همراه شد که برای انتشار از سوی وی در اختیار مهر قرار گرفته است.

به نام خدا جناب آقای تشکری بزرگوار سلام پرویز خرسند می گفت، وقتی در دوره ابتدایی معلمشان از انشای او تعریف کرده، به جای اینکه بخندد، گریسته، وقتی معلم علت گریه اش را جویا شده، خرسندِ خردسال پاسخ داده که چون همیشه در زندگی اش کتک خورده و فحش شنیده و تحقیر شده، نمی داند در مقابل تمجید چه واکنشی بروز دهد.

حالا حدیث من و شما، همین است.

باور کنید مرا غافلگیر کردید، به خاطر آن همه بزرگواری و تواضع؛ به این دلیل که هنوز پیدا می شوند کسانی که اهل بازی دادن به هر کارگردانِ بی هنرِ سهل اندیشی نباشند؛ که متن برایشان مهمتر از دستمزد است؛ که در کنار ساختار به مضمون و درونمایه هم بها می دهند، که پیچیدگی و طرح معما و زبان را هم دوست دارند که از کشمکش هایشان با تصادف عبور نمی کنند، بزنگاه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می کوشم اندازه باور شما قد بکشم

می کوشم اندازه باور شما قد بکشم