مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 05:162020-05-02سياسي

نامه گلایه آمیز کمپین افراد معلول به رییس صدا و سیما


کمپین پیگیری حقوق افراد دارای معلولیت، در نامه ای به رییس سازمان صدا و سیما، در خصوص پخش پیام های تحقیرآمیز صدا و سیما نسبت به شهروندان دارای معلولیت، - اعلام موضع کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کمپین پیگیری حقوق افراد دارای معلولیت در محکومیت پیام های تحقیرآمیز صدا و سیما نسبت به شهروندان دارای معلولیت، خطاب به علی عسگری رییس سازمان صدا و سیما، نوشت: منع از تمسخر دیگران نه تنها تک تک افراد را شامل می شود، بلکه شامل نهی از تمسخر گروه ها یا اقلیت های مختلف نیز می شود.

این در حالی است که به رغم تاکید آیات و احادیث متعدد در ارتباط با نکوهش تمسخر و تحقیر دیگری، (خواه به صورت فردی و خواه گروهی) رسانه ملی از هیچ تلاشی برای انجام این امر زشت و نکوهیده، نسبت به بزرگ ترین اقلیت اجتماعی همانا شهروندان دارای معلولیت خودداری نمی ورزد.

آری! به ویژه این روزها که قرار بود؛ در قرنطینه خانگی برای در امان ماندن از کرونا ویروس، پای صدا و سیمای ملی بنشینیم تا مطابق با بندهای یک و دو از اصل سوم قانون اساسی در صدد رشد فضائل اخلاقی و بالا بردن سطح آگاهی های خویش بر آییم؛ بار دیگر با دیدن برنامه ها و سریال های این رسانه، روح و روانمان آزرده و تن های رنجورمان فسرده گشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه گلایه آمیز کمپین افراد معلول به رییس صدا و سیما

نامه گلایه آمیز کمپین افراد معلول به رییس صدا و سیما