مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 05:002020-05-02بين الملل

هشدار درباره گرسنگی بیش از 7 میلیون کودک افغان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دفتر بین المللی حمایت از کودکان (Save the children) در گزارش تازه ای که دیروز جمعه منتشر کرد، از جامعه جهانی به ویژه کشور ها و سازمان های کمک کننده خواسته است که برای رساندن مواد غدایی به خانواده های نیازمند، - دفتر بین المللی حمایت از کودکان با هشدار در خصوص گرسنگی 7.

3 میلیون نفر از کودکان افغان بر اثر شیوع کرونا در ماه آینده اعلام کرد کرونا می تواند در این کشور منجر به فاجعه بزرگی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دفتر بین المللی حمایت از کودکان (Save the children) در گزارش تازه ای که دیروز جمعه منتشر کرد، از جامعه جهانی به ویژه کشور ها و سازمان های کمک کننده خواسته است که برای رساندن مواد غدایی به خانواده های نیازمند، آسیب دیده، کودکان و زنان در مناطق روستایی فوری اقدام کنند تا از خطرات سوتغذیه و گرسنگی کودکان در افغانستان جلوگیری شود.

این نهاد از افزایش روزافزون قیمت مواد خوراکی در این کشور ابراز نگرانی و تأکید کرده است که خانواده ها و کودکان نسبت به گذشته کمتر به تغذیه مناسب دسترسی دارند.

در این گزارش گفته شده است که قرنطینه و متوقف شدن برخی از فعالیت های اقتصادی، تامین نیاز های اولیه و ضروری مردم را مشکل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره گرسنگی بیش از 7 میلیون کودک افغان

هشدار درباره گرسنگی بیش از 7 میلیون کودک افغان