مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 04:252020-05-02اقتصادي

کالاهای دانش بنیان را برنامه فروش اقساطی «جهش تولید» رونق می بخشد


رییس مرکز شرکت ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، گفت: فرایند حمایت ها از شرکت های دانش بنیان کامل تر شده اما باز هم در صدد هستیم که سبد برنامه حمایتی گسترده تری را برای شرکت های دانش بنیان تدارک ببینیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، برنامه ایجاد برتری و مزیت برای محصولات دانش بنیان زوایای مختلفی را در بر می گیرد، امتیاز اضافه پخش آگهی در صدا و سیما، ایجاد تسهیلات گمرکی و ده ها امتیاز دیگر برای ایجاد این مزیت تعریف شده است.

برنامه فروش کالاهای مصرفی دانش بنیان از جمله اقلام ممتاز پیش بینی شده درون این سبد حمایتی است که برای ایجاد جهش تولید کالاهای مصرفی دانش بنیان در نظر گرفته شده است.

ایجاد جهش واقعی در تولید از طریق ابزارهای کار آمد و ایجاد برنامه های راهبردی متناسب با شرایط تولید در کشور امکان پذیر است.

برنامه هایی مانند فروش اقساطی کالاهای مصرفی دانش بنیان از جمله عینی ترین تلاش ها در مسیر ایجاد رونق  و جهش در تولید محسوب می شود که می تواند محقق کننده منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) باشد.

بر اساس این برنامه، کالاهای مصرفی دانش بنیان می توانند تا سقف 80 درصد قیمت محصول تسهیلات دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالاهای دانش بنیان را برنامه فروش اقساطی «جهش تولید» رونق می بخشد

کالاهای دانش بنیان را برنامه فروش اقساطی «جهش تولید» رونق می بخشد