مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 04:202020-05-02دانش

مهلت ارسال آثار به جشنواره ارائه تجربیات کانون های دانشجویی علوم پزشکی تمدید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از مفدا ، با توجه به استقبال دانشجویان نسبت به شرکت در جشنواره ارائه تجربیات برتر کانون های فرهنگی و انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور و انگیزه برای ارسال آثارشان به این رویداد بزرگ .

- مهلت ارسال آثار به جشنواره ارائه تجربیات برتر کانون های فرهنگی و انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از مفدا ، با توجه به استقبال دانشجویان نسبت به شرکت در جشنواره ارائه تجربیات برتر کانون های فرهنگی و انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور و انگیزه برای ارسال آثارشان به این رویداد بزرگ فرهنگی مهلت ارسال آثار به این جشنواره که قبلا تا 12 اردیبهشت ماه بود، تا 31 اردیبهشت تمدید شد و شرکت کنندگان متقاضی در این جشنواره می توانند آثار خود را تا این تاریخ ارسال نمایند.

این تمدید مهلت جشنواره، به دلیل استقبال و تقاضای زیاد از سوی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور و دانشجویان مبنی بر ایجاد مهلت بیشتر برای ارسال آثار بود و بنابراین این مهلت فقط تا پایان اردیبهشت ماه تمدید می شود و دانشجویان می توانند تجربیات و آثار خود را تا 31 اردیبهشت ماه ارسال کنند تا د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارسال آثار به جشنواره ارائه تجربیات کانون های دانشجویی علوم پزشکی تمدید شد

مهلت ارسال آثار به جشنواره ارائه تجربیات کانون های دانشجویی علوم پزشکی تمدید شد