مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 اردیبهشت 1399 ساعت 19:152020-05-01سياسي

توزیع 750 بسته کمک معیشتی در ابهر در فاز نخست طرح کمک مومنانه


750 بسته کمک معیشتی با کمک خیرین و دستگاه های مختلف در فاز نخست طرح کمک مومنانه در شهرستان ابهر بین نیازمندان توزیع شده است.

- محسن احمدی تبار امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از زمان شیوع بیماری کووید 19، سپاه و بسیج همانند هشت سال دفاع مقدس در خدمت مردم و جامعه پزشکی بوده است و در حد توان خود به اقشار مختلف جامعه کمک کرده است.

فرمانده سپاه شهرستان ابهر با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا تعداد 12 کارگاه   برای تولید ماسک در شهرستان ابهر ایجاد  شده است، عنوان کرد: تاکنون بیش از 45 هزار عدد ماسک توسط این کارگاه ها تهیه و توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه در این ایام 52 هزار جفت دستکش نیز توسط نیروهای بسیجی تهیه و توزیع شده است، افزود: برای حمایت از کادر درمانی یک هزار و 500 دست لباس بیمارستانی نیز تهیه و تحویل علوم پزشکی داده شده است.

احمدی تبار با بیان اینکه با همکاری شهرداری و شورا بیش از 90 هزار لیتر مواد ضدعفونی برای ضدعفونی خیابان، معابر و ادارات توسط بسیجیان و اقشار مختلف در شهر ابهر توزیع شده است، افزود: بیش از 31 گروه جهادی با فعالیت روزانه 65 نفر به این کار مشغول بودند.

فرمانده سپاه شهرستان ابهر با بیان اینکه ستاد کمک مردمی به صورت تمام وقت با ستاد مبارزه با کرونا همکاری داشت، خاطر نشان کرد: چهار دستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 750 بسته کمک معیشتی در ابهر در فاز نخست طرح کمک مومنانه

توزیع 750 بسته کمک معیشتی در ابهر در فاز نخست طرح کمک مومنانه