مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 اردیبهشت 1399 ساعت 15:052020-05-01سياسي

فعالان تعلیم و تربیت مهریز تجلیل شدند


در این آیین شهردار مهریز با تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری گفت: بی شک معلمان از جایگاه ویژه ای در جامعه و بین مردم برخوردارند و باید این جایگاه ارتقا یابد .

امیر حمزه زارع زاده افزود: تکریم از مقام معلم نباید منحصر به یک روز و هفته خاص شود، بلکه این مهم باید در طول سال از طریق حل و فصل مشکلات فرهنگیان انجام شود .

همچنین رییس شورای اسلامی شهر مهریز با بیان اینکه معلم نقش مهمی در تربیت نیروی انسانی متعهد و کار آمد دارد گفت: در بینش دینی معلم ادامه دهنده راه انبیاء و نقش روشنگری دارد .

علیرضا ابویی اظهار کرد: فرهنگیان نقش مهمی در تربیت دینی آینده سازان جامعه دارند و باید نیازها و مطالبات آنها مورد بررسی و پیگیری مسوولان قرار گیرد.

همچنین مدیر آموزش و پرورش مهریز گفت: جذب بیش از 100 معلم جدید از دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی جاری در دوره های ابتدایی و متوسطه دور اول و دوم صورت گرفت.

سید کاظم حسینی افزود: برگزاری همایش های پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فضای مجازی و سازماندهی 800 نفر از معلمان در مقاطع مختلف جزو اقدام های انجام شده است .

این مسول اظهار کرد: کسب رتبه برتر استان توسط شورای دانش آموزی، همایش استانی طرح نما و دوره آموزشی توانمند سازی دانش آموزان بسیجی برگزار شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان تعلیم و تربیت مهریز تجلیل شدند

فعالان تعلیم و تربیت مهریز تجلیل شدند