مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 اردیبهشت 1399 ساعت 12:302020-05-01فرهنگي

امیدوارم صدای کودکان افغانستان شنیده شود


نادر موسوی اظهار امیدواری کرد با انتخاب شدنش به عنوان نامزد جایزه «آسترید لیندگرن» باعث شنیده شدن صدای کودکان افغانستان شود.

- نادر موسوی اظهار امیدواری کرد با انتخاب شدنش به عنوان نامزد جایزه آسترید لیندگرن باعث شنیده شدن صدای کودکان افغانستان شود.

این فعال فرهنگی افغان ساکن ایران که به عنوان نامزد خارجی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان در عرصه ترویج کتاب و کتابخوانی برای جایزه آسترید لیندگرن انتخاب شده است، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بابت این ماجرا خیلی خوشحال هستم.

از انجمن نویسندگان کودک و نوجوان سپاسگزارم که بالاخره کارهایی را که برای کودکان مهاجر انجام می شود، دیدند؛ البته من تنها نیستم و دوستان زیادی هستند که در طول این سال ها برای آموزش کودکان مهاجر که به هر دلیل نمی توانستند در مدارس ثبت نام کنند، کار کردند.

او افزود: من از سال 79 برای آموزش کودکان مهاجر کار می کنم با شنیدن این خبر خیلی خوشحال شدم که بالاخره به نحوی صدای کودکان افغانستان و کودکان مهاجر به گوش جامعه جهانی می رسد.

این صدا تنها صدای کودکان مهاجر نیست.

من فکر می کنم کودکان مهاجر افغانستانی در ایران خیلی خوشبخت هستند زیرا از فضای فرهنگی که در ایران وجود دارد و از کتاب هایی که برای کودکان ایرانی تولید می شود و از مدارس ایران استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدوارم صدای کودکان افغانستان شنیده شود

امیدوارم صدای کودکان افغانستان شنیده شود