مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 اردیبهشت 1399 ساعت 11:302020-05-01فرهنگي

زحماتم بعد از سال ها دیده شد


عبدالحکیم بهار درباره انتخابش برای جایزه «آسترید لیندگرن» می گوید: خوشحالم بعد از 16 سال فعالیت در عرصه ترویج کتابخوانی و شروع از یک روستای کوچک، - عبدالحکیم بهار درباره انتخابش برای جایزه آسترید لیندگرن  می گوید: خوشحالم بعد از 16 سال فعالیت در عرصه ترویج کتابخوانی و شروع از یک روستای کوچک، زحماتم دیده شد و به این مرحله رسیدم.

  این مروج کتاب و کتابخوانی از روستای رمین ـ از روستاهای منطقه آزاد چابهار و روستای برگزیده جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب در سال ها 93 و 94 ـ که از سوی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان به عنوان نامزد مروج کتاب و کتابخوانی برای جایزه آسترید لیندگرن انتخاب شده است، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: حس خوبی به آدم دست می دهد زمانی که می داند از یک نقطه پایین و از یک روستا شروع کرده و پله بالا آمده و فعالیت هایش به شهرستان و بعد استان رسیده است.

برنامه هایش جان گرفته و بهتر شده است و به این مرحله رسیده که دوستان نظرشان این است از برنامه های کوچک و خرد خرد می توان به اهداف بالا نگاه کرد.

او افزود: بعد از نزدیک به 16 سال کار ترویج کتاب و کتابخوانی آن هم از یک روستای کوچک تا رسیدن به این پله، حس خوبی است، آدم احساس می کند نتیجه زحماتش بعد از این همه سال کار کردن، دیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زحماتم بعد از سال ها دیده شد

زحماتم بعد از سال ها دیده شد