مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1399 ساعت 07:352020-04-30سياسي

رمز موفقیت ندوشن بدون کرونا در قلب شهری با وضعیت قرمز!


شهر ندوشن از توابع شهرستان میبد یزد در حالی پس از گذشت دو ماه از شیوع کرونا، همچنان دارای وضعیت سفید است که میبد از شهرستان های دارای وضعیت قرمز استان یزد بوده و همچنان درگیر بیماری کروناست؛ - ایسنا/یزد شهر ندوشن از توابع شهرستان میبد یزد در حالی پس از گذشت دو ماه از شیوع کرونا، همچنان دارای وضعیت سفید است که میبد از شهرستان های دارای وضعیت قرمز استان یزد بوده و همچنان درگیر بیماری کروناست؛ اما رمز و راز این موفقیت چیست؟ سید هادی موسوی ندوشن شهردار ندوشن در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به این که ندوشن در مرکزی ترین نقطه کشور قرار گرفته و از نزدیک ترین شهرهای میبد به عنوان یکی از کانون های بیماری کرونا در استان محسوب می شود، اظهار کرد: یک سری اتفاقات باعث شد تا ندوشن به عنوان شهر بدون کرونا شناخته شود.

وی در رابطه با نکات پیشگیرانه این شهر در مقابله با شیوع کرونا، تصریح کرد: مهمترین عامل موثر در کنترل کرونا در ندوشن، خودکفایی ساکنانش از قدیم الایام تاکنون بوده به طوری که این فرهنگ از گذشته در بین مردم ندوشن باقی مانده است.

این مسئول با اشاره به همکاری مردم با نهادهای اجرایی مانند شورای اسلامی، شهرداری و بخشداری به منظور ممانعت و پیشگیری از شیوع کرونا، عنوان کرد: هماهنگی های ایجاد شده و فعالیت های صورت گرفته با عنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمز موفقیت ندوشن بدون کرونا در قلب شهری با وضعیت قرمز!

رمز موفقیت ندوشن بدون کرونا در قلب شهری با وضعیت قرمز!