مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1399 ساعت 07:162020-04-30فرهنگي

قوانین برای کودکان تا چه اندازه اهمیت دارد


رعایت قوانین در دنیای کودکان به همراه داستان های بی کلام و تصویری در کتاب کودکان «چرا نباید؟» تألیف سو گریوز است که فرزانه کریمی آن را ترجمه کرده است.

- رعایت قوانین در دنیای کودکان به همراه داستان های بی کلام و تصویری در کتاب کودکان چرا نباید؟ تألیف سو گریوز است که فرزانه کریمی آن را ترجمه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رعایت قوانین در دنیای کودکان به همراه داستان های بی کلام و تصویری در کتاب کودکان چرا نباید؟ تألیف سو گریوز است که فرزانه کریمی آن را ترجمه کرده است.

این کتاب برای مجموعه رفتارها احساسات کودکان فراهم شده است تا نقطه شروعی برای بحث هایی گسترده درباره رفتارها و احساسات کودکان هم در ارتباط با خودشان و هم در ارتباط با دیگران باشد.

چرا نباید؟ به شیوه ای اطمینان بخش و دقیق به کندوکاو درباره این نکته می پردازد که چرا ما قانون داریم و قوانین چگونه می توانند زندگی را برای هم آسان تر و امن تر کنند.

هدف کتاب، تشویق کودکان به افزایش آگاهی هایشان در مورد رفتاری است که در موقعیت های گوناگون از آن ها انتظار می رود، همچنین کتاب، آنان را به این سو فرا می خواند که کم کم به پیامدههای گفته ها و کارهایشان توجه کنند.

پیامدهایی که برای خودشان دارد که دیگران را تحت تأثیر قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانین برای کودکان تا چه اندازه اهمیت دارد

قوانین برای کودکان تا چه اندازه اهمیت دارد